Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Меню
Наша адреса: вул. Академіка Корольова 2А
вул. Академіка Корольова 2А
пн-сб з 10:00 до 18:00

Гарантія

Для отримання гарантійного обслуговування необхідно:

 –  Перевірити виріб після монтажу та підписати акт виконаних робіт.
 –  Користуватись товаром згідно з інструкцією.
 – У випадку необхідності відправити на електронну пошту фото пошкодженої деталі чи механізму.  В деяких випадках потрібно надати фото бірки або етикетки з упаковки виробу. 
 –  Зберегти документ що підтверджує покупку товару в нашому магазині до кінця гарантійного терміну.

 
Термін протягом якого надається гарантійне обслуговування визначає виробник або наш магазин, але не більше ніж 45 днів з моменту оформлення заявки.

Гарантія починає діяти з моменту отримання покупцем товару за адресою замовлення.

        Гарантії не підлягають:

  –  Товари, монтаж яких виконувався не спеціалістами нашого магазину.
  –  Пошкодження отримані в наслідок недбалого користування (зміни викликані надмірною вологою, тріщини, розрив тканини та інші механічні пошкодження).
  –  Пошкодження що з'явились в наслідок перевищення допустимого навантаження на механізми трансформації.
  –  Пошкодження викликані недотриманням інструкціїї з експлуатації.
  –  Товари з явними слідами самостійного ремонту або внесення змін в конструкцію.
  –  Вироби з завершеним терміном гарантійного обслуговування.
 

Звернення з приводу невідповідності зовнішнього вигляду або комплектації приймаються безпосередньо  при отриманні товару за адресою замовлення.

У випадку здійснення самовивозу товару зі складу магазину комплектація та цілісність замовлення перевіряється під час видачі товару. 

Впродовж 14 днів з моменту покупки Ви маєте можливість повернути такі товари: 

 –  Нові товари що не були у використанні.
 –  Товари що не мають слідів пошкодження.
 –  Товари що не були зібрані та установлені.
 –  Товари в фабричній упаковці.

 
Повернення товару здійснюється тільки при наявності документів що підтверджують покупку в нашому магазині.

Транспортні витрати пов'язані з поверненням товару оплачує покупець згідно з тарифами магазину.

*Згідно з ст. 9 «Закону про захист споживачів» в редакції № 3682-XII від 15.12.93 року
 

Поверненню не підлягають:
 –  Товари виготовлені за індивідуальним проектом, а також товари серійного виробництва виконані зі змінами за проханням покупця (зі зміною габаритних розмірів, базової комплектації, індивідуально підібрана тканина обивки)
 –  Товари із розділу «Дисконт»

 
*Згідно з переліком товарів що не підлягають поверненню, додаток №3 постанови Кабінету Міністрів України №172 от 19.03.1994 року